Peptalk.

Idag har jag pratat en timma med Therese i telefonen, så otroligt tacksam att jag fått lära känna denna positiva och genuint omtänksamma människa. Varje gång vi pratar så får jag så mycket positiv energi och vi pratar allmänt om livet och vad som är viktigt och vad som inte är det. Såna där människor är bra att ha, som verkligen vill att man ska lyfta och som verkligen vill att man ska må så bra som möjligt och att man ska vara en sån bra människa man bara kan. Jag lärde känna henna via coachfit eftersom hon var min coach och när jag valde att hoppa av så höll vi kvar kontakten eftersom vi båda tyckte att det är skönt att ha någon man kan ringa och prata med, någon som inte bor i samma stad och som man egentligen inte vet så mycket om. Nu hörs vi av varje vecka och det är skönt att ventliera. Hon ska komma upp till norr snart och då ska vi försöka träffas, det känns riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback