23:55

Då var en fin helg över och imorgon är det måndag igen.. Igår (lördag) for vi som sagt ut med skotern och var ute hela dagen lång, vi stannade till i skolskogen i grillkåtan där och gjorde upp en eld, grillade korv och fikade. Till middag åt jag och ricky på O'learys och sen for jag till Sofie:-) Sen var vi med ricky, lars och rasmus under kvällen, en veldi bra lördag och jag har så förbannat mycket träningsvärk från skoteråkningen!!

Idag sov vi till halv 12, lunchade på lyktan och for sen och veckohandlade, så skönt att göra bort det söndagar. Sen bakade jag morotskaka till rickys födelsedag och sen åt vi en gomiddag:-) Ett pass styrkemix hann jag med innan kvällen avslutades i soffan med min favvis, Så en bra helg helt enkelt, imorgon blir det luleå och examinationer hela dagen. Wihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback