2016-03-15

Tisdag idag och just nu sitter jag med studiegruppen och skriver rapport, hoppas vi blir klara nu så vi kan skicka in den! är så less. Sen ska jag gå ner på stan med Carro och äta lite lunch, lite tisdagslyx sådär! Ska även försöka skriva klart ett arbete så jag är helt fri sen eftersom allt ska examineras nästa vecka, meen om jag känner mig rätt så kommer jag göra det imorgon eller på torsdag:-)
 
Har ju även glömt att säga att jag har lagt av med coachfit, det var verkligen inte för mig och det passade inte för mig just nu. Hade så mycket annat som snurrade runt i huvudet så att ha sådär strikt matschema och behöva planera så mycket var det sista jag hade lust att lägga fokus på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback