Skellefteå.

Vilken mysig gårdag! Åkte till Skellefteå och spenderade dagen med Ida. Vi åt en supergod räk och laxsoppa till lunch och sen gick vi runt på stan en sväng innan vi satte oss på expresso house och pratade ikapp. Om ni bara förstod hur mycket jag önskade att hon bodde här, världens bästa Ida. Sen åkte vi och handlade middag som vi sedan lagade tillsammans och sen blev det mys resten av kvällen. Klockan nio styrde jag bilen hemåt.
 
Idag har jag följt rickard ut med skotern, så himla roligt! Sen stannade vi hos hans syrra ett tag och sen blev det lunch från biggan. Satt väldigt fint. Nu ligger han avtuppad på soffan och jag ska skriva klart en examination och skicka in. Sen blir det träning och ikväll står mys på schemat. Har haft en väldigt fin helg:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback