Helg.

Mellan allt plugg och jobb så finns det inte mycket tid eller ork kvar för lilla bloggish, men ni överlever nog. Idag slutade jag klockan ett och sen dess har jag gått runt på stan lite, borde börja analysera en avhandling men jag orkar verkligen inte, så förbannat tråkigt. Tröstar mig med att jag fick rätt mycket plugg gjort igår och jag får helt enkelt lägga in en högre växel på söndag, det löser sig. Idag ska jag på spinning innan det blir gomiddag, sen myser jag med min favorit. 
I brist på bild så tänkte jag bara visa denna goding som kommer hem till mig vilken dag som helst. Letade efter en grön marmorskiva som var sådär riktigt grön och inte halvljus om ni fattar vad jag menar. Letade runt bland ganska många och hitta denna, vill ba ha den nyyyy.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback