Går in i en tuff period.

Full gas i livet för tillfället när det kommer till skolan och jag önskar att dagarna var längre och energin var på topp. Men det är bara vänja sig, för på måndag drar vad som ser ut att vara den värsta kursen hittills igång, den innehåller trippelt så mycket arbeten och uppgifter som tidigare och nu ska jag även försöka bolla jobb och undvika att stressa sönder och kaaaanske ha lite socialt liv också. Men det sistnämna får faktiskt komma sist nu fram till slutet av mars, bli några jävliga månader men ska försöka bita ihop så mycket som möjligt och bara köra. Ni som inte är student, var tacksamma!! 
 
Men har hunnit med att träffa lite efterlängtade tjejer i veckan ändå, i onsdags myste vi hos Emma en massa och fick prata ikapp och bara ta det lugnt. Ikväll hänger jag med Bea, Anna och Amanda. Blir mys. Träningen blir extremt lidande nu när jag inte är pigg men det går bara inte, jag har försökt att plåga mig igenom något enstaka pass men kroppen säger emot. Den börjar bara skaka och orken finns inte. Vill bara bli frisk. 
Tur jag har detta hjärta som gör mig så glad och ger mig energi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback