Fint avslut på helgen.

 
Igår mötte jag upp Carro för en lunch på stan, sedan for vi på ett pass styrkemix och jag hoppas att jag har lyckats värva henne till korpen nu när hon flyttar hit så jag får en träningskompis! Sen for vi hem till mig och åt middag och sen såg vi sinister 2. Ganska läskig var den, hoppade till några gånger.
 
Idag har jag varit förbi sjukhuset och tagit prover, jagat min läkare min massa telefonsamtal men hon är ju tamefan omöjlig att få tag på. Men förhoppningsvis ringer hon upp på torsdag. Bokat tid på vårdcentralen, bokat klipptid och köpt en present till min kära syster som fyller år imorgon. En hel förmiddag med massor av ärenden men det känns skönt att dom är bortgjorda nu, då kan jag ägna eftermiddagen/kvällen åt träning och plugg. Kommer bli två väldigt intensiva veckor av plugg nu, ser inte fram emot dem alls. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback