The sound of silence.

Inge jobb idag, det känns otroligt skönt. Istället har vi haft föreläsning och skrivit på rapporten tillsammans med studiegruppen. Annars så har jag städat lite och halv 2 ska jag iväg på cederkliniken:-) Sen kommer nog dagen bestå av plugg, och jag fattar inte varför jag inte är mer stressad. Jag jobbar och pluggar samtidigt och känner mig i fas medan andra i klassen inte jobbar alls och de förstår inte hur de ska hinna med den här kursen. Det säger jag inte för att skryta, utan det säger jag för att det gör mig sjukt orolig, har jag missat något?;-) Men jag är inne i min lilla bubbla och jobbar framåt, snart sommar och den är så jävla efterlängtad. Bara den här stora kursen klar, en till kurs och en praktik. Snart i mål ":)))". 
 
Men just nu ser jag fram emot helgen så hedlund kommer hem!! wihooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback