Lördag.

Igår fick jag håret färgat hos bästa cilla och på kvällen myste jag med Sofia och Julia men eftersom jag hade haft öppning och klivit upp klockan 5 så blev det inte en så sen kväll eftersom jag var död, men superkul att träffa dom!

Idag startade jag och ricky dagen med varsin god omelett som blev en bra start på dagen. Jag vägde upp ägg och fyllde även ut med äggvita eftersom jag bara får äta två äggulor/dag men ska ändå uppnå 150 g protein i vikt, sen vägde jag upp rödlök, paprika och lite kalkon som extra protein som fyllning också toppade jag med lite färsk basilika:-) supergott!! godaste jag fått äta på dessa dagar..;-) Nu ska jag göra mig klar och sen går vi ner på stan en stund innan jag går iväg och tränar och sen åker jag till Sofia och fixar mig för ikväll:-) Kl 6 ska vi på bikbok och sen avslutas kvällen på statt (nyktert för min del) men tror det blir kul ändå!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback