Ljusrosa och mässing.

Ljusrosa, grått och mässing tycker jag är så fint. När det var 3 för 2 på hemtex hade jag nästan inget val (på bilden visas dock bara två av de nya kuddarna, den tredje är i det andra soffhörnet:PxD) .Annars då, onsdag och mitt i veckan, idag är det inget jobb utan skola står istället på schemat. Hade föreläsning mellan åtta och elva och sen har jag suttit med studiegruppen och skrivit vårt PM till vår fältstudie som jag ska göra nästa vecka. Gillar min studiegrupp, alla är så drivande och duktiga så det går så fort att skriva ihop våra arbeten. Känns bra när vi har en stor rapport som väntar.. 
 
Nu ska jag se ifall det finns något arbete jag kan börja lite lätt på, allt för att göra bort så mycket som möjligt inför Mars för jag tror att den månaden tror jag kommer bli hemsk.. Så mycket examinationer som ska in. Fick dock veta att jag fick VG på hemtentan som jag trodde jag skulle få U på, så man blir glaa. Ännu en kurs som är avklarad utan kompletteringar, ja och ibland får man skryta. Känns även skönt att inte jobba idag eftersom jag är så helveetes förkyld, har vaknat två nätter irad av att jag inte kan andas, sånt e inte kyl. MEN tillbaka till plugget nu, hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback