Less på att vara sjuk.

Jag har haft en sån fin helg med hotellövernattning, mat på Bistro Norrland och ett biobesök. Riktigt alla-hjärtansdagsmys sådär, fast en dag i förväg. Söndagen vaknade jag upp med väldigt ont i halsen och åkte nog även på feber på kvällen.. Samma halsont hade jag imorse, jag skulle egentligen börja kl 8 på jobbet och ha planeringstid men jag sov istället längre och började klockan 11 då jag skulle börja i barngruppen. Har haft ont i halsen+förkyld hela dagen men inge feber iallafall.. Men ingen träning för min del och jag är såå less att aldrig bli frisk. Men coachfit startar nästa måndag så jag har lite tid på mig att bli frisk iallafall!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback