Hem ljuva hem.

Måndag och ny vecka igen, hatar att helgerna går lika fort som veckorna.. I veckan är jag iallafall ledig ifrån jobb eftersom jag ska lägga 100 % fokus på skolan då jag har jobbat så mycket senaste tiden. Vill inte ha livet i ett tempo på 200 varje vecka, man måste andas också ibland. Och det är så otroligt mycket nu som ska examineras så det känns som rätt val.
 
Började dagen med en handling och sen gick jag även till hem ljuva hem och köpte mina efterlängtade koppar, jag har velat ha dom så otroligt länge men har varit för snål. Men nu är dom äntligen mina. Älskar den butiken alltså, finns så otroligt mycket fint där. Nu blir det plugg fram till middagen, ojoj så kyl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback