Halsfluss.

Självklart hade jag ju halsfluss, varför skulle jag ha tur;-) Men nu har jag ju iallafall fått medicin mot det så det är ju positivt, och halsen är 100 gånger bättre idag än igår. Den gör fortfarande ont men inte i närheten lika mycket. Så nu hoppas vi att det går åt rätt håll. Rickard ska mest troligt också påbörja pencillinkur imorgon så vi båda får döda bakterierna, så inte jag blir frisk också får han det så vi tillslut bara kastar det emellan oss:-) Nu blir det lite (pyttelite) plugg och sen ska jag bara mysa hela kvällen. Man får så extremt mycket fritid när man inte tränar när och jag vet inte vad jag ska göra av all tid. Kan ju inte umgås med kompisar heller för vill ju inte smitta dem..
Slänger in en bild på mig och min gömmi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback