Då var snart helgen här igen.

Vaknade upp med halsont imorse, blev så arg. Det är som att jag bara hinner bli helt frisk och träningen börjar gå bra också kommer det tillbaka igen. Så det blev träningsfritt idag.. lite skönt med tanke på träningsvärken jag har från igår. Slutade jobbet klockan tre och då gasade jag direkt hem till mamma och pappa. Har blivit bjuden på supergod middag här och sen har jag pluggat hela kvällen och har fått väldigt mycket gjort! Känns otroligt skönt, älskar när man får lämna in saker och bocka av. 
 
Ikväll sover jag över hos mamma eftersom pappa är i Stockholm och Rickard är i fjällen med jobbet. Tråkigt att sova själv hemma så jag myser här istället. Börjar halv 12 imorn så hinner (och orkar) förhoppningsvis med ett träningspass innna jag börjar. Hoppas halsen känns liiite bättre. Fyller ut inlägget med en bild på mig och min efterlängtade gäri.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback