Coachfit.

Är inne på fjärde dagen med coachfit och jag måste säga att det är svårt och lite jobbigt. Innan man kommer in i det och det svåraste är att vara så jääävla nyttig. Planera matlådor, vad jag ska äta till frukost, när man ska äta vad och hur mycket, men jag vet att det blir lättare men det är svårt nu i början innan man kan allt. Det jag saknar mest är min älskade celcius<33 Men jag blir så taggad när jag pratar med min coach, finns nog ingen positivare människa och när jag läser mina mål. Vill bara uppnå allt nu och känna mig sådär sjukt nöjd. Men nu ska jag iväg och träna för första gången sen i söndags eftersom jag har inte fått träna på vita dagar eftersom jag äter för lite då:-) Så nu är det bara gogogo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback