Trött och sliten men glad.

Trött trött trött, men är ändå glad ändå. Jag har sovit cirkus tre timmar inatt, död när väckaren ringde. Men jag och Evelina har gjort klart våran film idag som vi ska redovisa nästa vecka, en examination jag har haft klump i magen av eftersom jag är kass på teknik så nu när vi är klar känns det otroligt bra. Vaknade upp med halsont imorse och det var mindre kul...Hade både planer att fara och fika hos Anna som fyllt år och springa intervaller med Elin och Sofie ikväll, träningen skippar jag eftersom jag inte vill att det ska bli värre. Sen känner jag mig så trött och sliten så gör nog en myskväll hemma hos mamma och pappa istället och kanske försöker mig på en tidig kväll. 
 
Nu ska jag göra ett försök att skicka in examination 1 så jag är "ledig" fram till fredag då vi ska redovisa den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback