Lite halvless.

Är lite halvless på att vara sjuk nu. Var på vårdcentrentralen igår och det visade sig att jag har haft en kraftig infektion men som såg ut (hoppas) att vara på väg ut ur kroppen. Var och lämnade ytterligare lite prover idag så vi får se vad dem visar. Men är less att må bra halva dagen och tro att man är frisk, tro att man äntligen ska få träna för jag håller på att klättra på väggarna efter en vecka utan träning på Samos. Sen kommer febern, frossan och illamåendet framåt kvällen. Vill ju bara bli frisk nu faktiiiskt. 
 
Men ska inte gnälla, livet är ju faktiskt väldigt fint ändå förutom det där lilla problemet. Just nu sitter jag och pluggar och ska försöka bli klar med det, sen ska jag nog dra en liten städning här hemma. Idag äter vi tacogratäng till middag, hur vardagslyx är inte det ens. Eller lyx vet jag kanske inte, men jävligt gott!
Fyller ut med en bild på lite småplock som jag köpte igår, älskar att man kan fynda peppar och saltkvarn som är fina som inte kostar allt för mycket. Men då köpte jag ju marmor "fatet" som drog upp summan lite;-) Att det kan vara så dyrt!! Fast ändå värt det, ändå. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback