Let the rain fall.

Tränat och skrivit på ett arbete är vad jag har gjort idag. Inte rolig tisdag alls, vaknade på helt fel sida och jag kände att dagen skulle bli dålig så fort jag mötte mamma i köket och hon var tvungen att ställa 98 frågor innan jag ens hunnit säga godmorgon. Lite "lägg av" feeling hade jag. Älskar att hon är ledig vissa dagar för jag tycker det äger att vara med henne, men inte imorse.

Kom till korpen och då hade det varit seniorgympa så omklädningsrummet var fullt av pensionärer. Fick typ klaustrofobi av att vistas där. Dålig dag än så länge, men såna ska väll också finnas! Men snart åker jag in mot city för en filmkväll så då blir mitt humör
förhoppningsvis bättre:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback