Everyone deserves a chance to walk with everyone else.

Äntligen är helgen är här och jag har fredagsfeeling trots att jag måste försöka fixa klart en presentation jag ska ha på måndag. Helgen ser ut att bli väldigt bra, middag med några tjejer ikväll och imorgon middag hos mig och lite mysdricka. Älskar vädret vi har också, man blir gladare direkt solen tittar fram:-) Fixade mig gofrulle idag i form av plättar, nomme.
 
På tal om något helt annat, såg boyhood igår. Fy så värdelös film, ni som har tänkt att se den- se den inte. 2 h och 47 minuter cirkus kämpade jag igenom, sen när slutet kom fattade man ändå ingenting. Hade höga förväntingar på den filmen, trist. Det enda som var häftigt var att dom använde sig av samma skådespelare och att man fick se hur tiden gick, men det var nog det enda som var bra. Så seg movie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback