Helomvändning.

Har inte haft matlust sen i lördags och har sammanlagt ätit kanske en normal måltid sen dess. Trodde inte det var något allvarligt men igår kom allting pang. Vaknade upp med sjuka magsmärtor och 39,4 i feber och hela kroppen ömmade och hade utslag. Så det blev akuten direkt där jag fick ta en massa prover och de beslutade direkt att jag skulle bli inlagd. 

Har fått dropp inatt och nu vill de tråkigt nog ha kvar mig en natt till och det känns inte alls kul. De misstänker en allvarlig infektion men att eftersom min kropp har så dåligt immunförsvar pga levern och för att jag inte ätit eller druckit på nästan en vecka så vill de inte skicka hem mig utan att ha fått dropp eftersom kroppen är inte stark nog att bli frisk på egen hand. Hoppas jag får komma hem imorgon och att jag inte behöver ligga här hela helgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback