Min helg.

Har haft en sån mysig helg. I fredags julbakade jag och klädde julgranen hos mami, sen kom Jesper, Emelie och lilla Bianca och åt middag hos oss och sen tog vi det lugnt hela kvällen:-) Lördag lunchade jag och rickard och tog en vända på stan, sen kom felice och bea hit och fixade sig innan det var dags för klassfest. Hade så roligt, saknat alla så himla mycket!!

Idag åt vi lunch med per, bea och linus och sen har vi hängt hela dagen hos ellinor och per där vi alla spelade monopol;-) sjukt längesen och en av de bättre bakisdagarna helt klart! nu ska vi mysa i soffan resten av kvällen:-)

I morgon står jobb på schemat, jag jobbar i öjebyn hela veckan och jag hoppas jag ska trivas:-)
Lite blandade bilder från i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback