Kort vecka.

Pluggade lite igår, kändes som evigheter sen men det var minst lika tråkigt för det. Skönt att göra bort lite skrftligt eftersom den där inombordsstressen och klumpen i magen varit enorm på sista tiden. Sen på kvällen myste jag med Bea, Sofia och Felice:-) Idag ska jag försöka skriva lite mer och sen ska jag traska ner på stan en stund och även hinna med en handling. Gruvar mig även för dagens träningspass, att komma igång efter jul när man ätit extremt jävla onyttigt i flera dagar är inte kul. Passet igår gick så otroligt dåligt att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma kändes det som, men ändå har jag träningsvärk idag.. Men känns bra om jag rör på mig lite nu mellan jul och nyår iaf.
Sen tänkte jag bara visa dessa fina julklappar jag fick av min älskade syster, hon känner mig för bra. Fick denna fina fruktkorg/tidningskorg eller vad man nu vill ha den till också den här fina tavlan där det står "Det enda som är bättre än att ha dig som syster är att mina barn får ha dig som moster". Förstår ni ens hur nära tårarna var då? Blev varm i hjärtat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback