Julafton.

Jag har haft en sån himla mysig uppesittarkväll och julafton. Ätit massvis med gott och fått så himla fina saker, så tacksam. Fick bland annat denna underbara iittala tulpanvas och vinkaraff från gynning. Julafton startade med att jag och Rickard gav varandra våra julklappar i sängen innan vi gick in till de övriga (vi sov hos mamma och pappa) och jag fick så himla fina örhängen och ett halsband, helt och hållet i min stil. Blir ännu gladare av att han valt ut det själv, att inte jag har pekat ut exakt vad jag vill ha.
 
Sen firade jag min julafton hos Linda och Dennis med våran och Dennis familj och sen vid åtta så åkte jag vidare till Rickards familj där vi var resten av kvällen. Hade en sån himla mysig kväll! 
 
Nu ligger vi och myser i soffan efter att ha varit och ätit hos hans syrra och snart kommer Sofia, Sofia, Bea och Felice hit och vi kör förfest här innan vi far på after x-mas:-) Tror det kommer bli riktigt kul ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback