After x-mas.

Hade en sån himla rolig kväll igår, jag fick vara med världens bästa tjejer så det kunde ju inte bli annat än bra. Vi spelade spel och pratade på om allt mellan himmel och jord, en sån där mysig förfest där man känner att man verkligen hinner vara med alla. Sen när vi gick ut fick vi gå före kön tack vare Felice och det är jag väldigt tacksam för, helveeetes vilken kö. När vi väl kom ut hade jag riktigt kul!! Så en väldigt lyckad kväll som avslutades bredvid min favorit.
 
Idag har vi spenderat hela dagen i soffan och det tänker vi fortsätta med, även fast vi båda mår bra är det så jävla skönt att inte göra någonting alls. Nu står mah boy och lagar mat åt oss och sen fortsätter vi med att ligga i soffan och jag klagar inte alls. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback