22 December.

Det händer mycket i livet nu, jobbar för fullt och skolan rullar på i ett tempo som är galet. Så otroligt mycket som ska göras och jag får ont i magen bara av att tänka på allt. Men en positiv sak är att förskolan där jag varit är väldigt nöjd med mig, så nöjd att rektorn kom och erbjöd mig jobb- så glad och så stolt! Även om jag inte kan tacka ja till en tjänst just nu pga skolan känns det så otroligt bra, och väldigt kul med en bekräftelse att man faktiskt är duktig. Ser fram emot att komma tillbaka dit, trivdes så himla bra:-)

Annars så har jag varit med Felice och Sofia ikväll, så himla kul att soffan äntligen är home!:-)
Fyller ut med en bild från Emelie i lördags på klämm och känn partyt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback