The core of you it runs so deep inside me.

Startade min måndag med att springa på toan och spy två gånger, sånt äger ju.  Var extremt nära att stanna hemma och inte åka till Kiruna men jag vill inte lämna pappa i sticket med provtagningen också är jag för snål för att missa en hel arbetsvecka. Så det blev inget jobb för mig igår, utan låg hela eftermiddagen/kvällen i ett mörkt rum, men idag är jag back on track! Tagit lite prover och hunnit handla eftersom vårt kylskåp ekade när vi inte varit här på en vecka. Annars så har jag inte den där extrema hemlängtan än, men skulle gissa på att den kommer snart. Tentaplugget måste jag också börja med, fan så värdelöst. Skjuter upp på det hela tiden eftersom jag är så extremt ointresserad och dålig på det ämnet, fy på mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback