En lite sämre dag.

Har haft en sån värdelös dag, så otroligt mycket huvudvärk och att sitta inne i ett kontor med äcklig luft eller vara i labbet där det ångar från asfalten har inte gjort saken bättre. Men jag slutar snart och då ska Carro bjuda mig på middag, så jag hoppas det går om efter att jag tagit en ipren och ätit lite:-) Annars så har jag pluggat tenta mellan provtagningarna, det går framåt men är väldigt invecklat! Men skickade iväg en beställning från H&M home som gjorde själen lite gladare:-)
Lite nya fina ljuslyktor och 4 nya muggar och fat. Tycker marmor är väldigt fint men vill inte ha för mycket av det, därför räcker det mycket väl med några små saker för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback