1 år.

Igår fyllde lillgrisen ett år, firade ju honom i söndags eftersom jag inte kunde vara där igår men jag fick massa roliga videos på honom under dagen. Så lycklig när han fick sin helt egen tårta. Tänk att du redan är ett år, det känns ju som att du nyss var pytteliten och kunde ligga i famnen flera timmar i sträck. Nu är du en så fruktansvärt söt och charmig liten kille med så enormt mycket egen vilja, mosters älskling.
 
Igår umgicks jag med Carro efter jobbet, pratade ikapp om allting och bara tog det lugnt. Blir nog en favorit i repris idag, kvällarna går ju så himla mycket fortare då:-) Annars så har jag en extrem huvudvärk så jag hoppas att den här dagen går fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback