What are you waiting for.

Äntligen landat i sängen och det känns som att jag kommer somna väldigt fort. Väckaren ringde klockan fem imorse och då var det bara stiga upp eftersom jag började halv sju i hortlax. Jättekul att få träffa kidsen men var så trött efteråt eftersom jag somnade vid två inatt (typiskt mig att inte kunna somna när jag vet att jag ska upp tidigt). När jag slutat for jag och hälsade på världens bästa Carin och sen for jag hem och sov i nästan två timmar, var helt lost när jag vaknade. Sen har jag pluggat och tränat bodypump, så nu känner jag att enerin är slut för idag..natti!

Börjar halv nio imorgon så det blir ju som sovmorgon:-) woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback