Even when I was flat broke, you made me feel like a million bucks.

Alarmet ringde klockan 7 idag som alla andra dagar den här veckan, och jag är lika död som alltid. Gasade hem fort eftersom mitt möte började 8. Det var klart vid 11, då vinkade jag av mina päron som drar till Paris till på söndag. Kommer bli tyst här hemma men såå skönt att få vara helt själv, lööv it. Sen så har jag suttit och skrivit på ett arbete i 3 timmar, har kommit en bit på vägen men är inte klar än..har någon timma kvar på det.
 
Ska ta och fixa mig nå middag och sen åker jag på korpen och tränar lite H.I.T, älskar verkligen att träna när man har så mycket i skolan:-) Det hjälper mot stressen, att man får tänka på någonting annat ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback