15 snabba om mig.

- Jag är antingen glad eller jättearg, det finns som inget mellanläge.
- Jag är livrädd för spindlar.
- Jag älskar att träffa nytt folk.
- Jag skulle aldrig klara mig utan träning.
- Jag benar min skinka innan jag äter den, tål inte senorna som kan finnas i. Huvva.
- Jag älskar att baka och laga mat, att äta av det efteråt är ju inte heller sämst.
- Jag pluggar till förskollärare, och det finns inget annat jag hellre vill jobba med.
- Jag måste borsta av fötterna med händerna innan jag hoppar i säng.
- Jag kan inte se när folk borstar tänderna, och jag får spykänsla när någon pratar med mig medans de borstar.
- Jag älskar att sova.
- Jag älskar att köpa fina sängkläder och fint porslin. Självklart läggs mycket pengar på kläder också.
- Min familj vet nästan allt om mig, berättar allt för dem.
- Jag älskar att vara utomlands.
- Jul är min favorit högtid.
- Finns inget som får mig att smälta så mycket som barn och hundvalpar.
- Är väldigt ofta jätte oseriös.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback