Trött i ögat.

Sist jag tittade på klockan i natt så stod den på två och då låg jag fortfarande klarvaken. När jag väl börjar tänka och fundera på något är det så lätt att jag svävar iväg och det var precis det jag gjorde i natt. Hade ställt väckaren på sex men klockan fem vaknade jag och då stängde jag av alarmet och gick upp och åt frukost som nästan aldrig händer. Men jag visste att om jag somnade om så skulle jag vara ännu mer död.
 
Har gått på överskottsenergi idag, skrattat mig igenom dagen men mina tre favorittjejer i klassen. Tur jag har dem annars skulle inneveckorna vara alldeles för tråkiga. Nu ska jag göra mig en tekopp och mysa ner mig i soffan med mami, älsk hon.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback