Ni.

Jag vet att jag utan tvekan har dem finaste människorna runt omkring mig. Just ikväll när jag satt med tjejerna på Nodo så fick jag ett sånt där moment där jag bara tittar runt omkring mig och inser hur jävla fantastiska varenda en av dom är. Alla är så olika som individer och personligheterna skiljer oss kanske lite ifrån varandra ibland men det är det jag älskar med oss. För vi utgör ett rätt så bra team. Vissa är lite tystare, andra pratar hela tiden, vissa skrattar så vi nästan skriker medan andra lyckas vara lite diskretare, vissa är öppna och berättar om allt medan andra är lite försiktigare. Men varenda en av er är så otroligt uppskattade. Det är synd att man säger det så sällan.
 
Jag vet att jag alltid kan prata med dem, jag känner inte att jag måste viska för att någon inte ska höra för vi vet ändå det mesta om varandra. Även fast vissa har flyttat härifrån så är det ingenting som skrämmer mig, för när de väl är hemma är det ändå vi igen. Ville egentligen bara säga till mina flickor att ni är så jävla grymma. Varenda en, även om ni inte fick visa upp erat vackra ansikte på bilden här ovanför som jag så fint har klippt ihop,
 

Kommentarer
Jessica säger:

Du e bäst älskling, saknar dig! :*

Svar: saknar ju dig med finaste du!!
Josefine Pettersson

2014-09-26 | 12:13:33
Felice säger:

Söt du e! Du är också bra <3 puss

Svar: pöss gömman!
Josefine Pettersson

2014-09-29 | 14:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback