Ny vecka.

Måndag igen och det är hemskt hur fort helgerna går, tur veckorna går ganska fort också men ändå inte tillräckligt. Sitter just nu och skriver på en inlämning, älskar livet så fantastiskt mycket när datorn bestämmer sig för att dö mitt i allt och nu går den inte att starta för att den ska uppdatera sig. Slänger ut jäveln genom fönstret om
mitt arbete försvann, då blir det "brb, går och skjuter mig". 

Annars kommer den här veckan bara bestå av plugg, eller resten av månaden eftersom det är rätt mycket som ska pluggas in till två tentor och olika examinationer:-) bara gasa! Ikväll åker jag till Amanda och ser paradise med några av mina girls, dom äger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback