Lovers and others

Paradisekväll hos Amanda igår, dog i skratt åt hennes sjuka berättelser som jag inte kan dela med mig av här och åt alldeles för mycket popcorn. En bra kväll! Hade slängt en bok på en spindel innan jag for och hoppades på att manma skulle ta bort liket när hon kom hem, men hon fattade tydligen inte det. Hon trodde väll jag hade placerat ut en bok mitt på golvet bara för att. Silly. Så jag tog mod till mig och tog bort den, jävligt stort för att vara jag säger jag bara, hade gåshud cirkus 5 minuter efter. Ojoj vad jag växte som människa..

Idag har jag hunnit med att vara på Åses styrkemix, älskar att träna såhär mitt på dagen:-) Nu ska jag hem och plugga lite och även tvätta bilen:-) Bara kuliga saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback