En helt vanlig tisdag.

Vaknade först klockan fem imorse av en vidrig mardröm, somnade om innan jag sen en timma senare vaknade av en till. Då drömde jag att jag var gravid och var tvungen att ta en paus i utbildningen, fy vad lättad jag var när jag vaknade.

Sen satt jag och hade en examination över internet från 9 till 12, känns riktigt skönt att den är bortgjord för var verkligen nervös:-) sen tog jag mig iväg
på korpen och körde ett styrkepass, har varit dålig med träningen så tänkte försöka ta tag i den igen, men svårt när det är så mycket i skolan..Sen kom Matilda förbi en stund och annars har jag skrivit klart en reflektion:-) Nu ska jag dricka lite te och sen åker jag till Amanda och ser paradise. Ha en bra kväll:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback