Då var det måndag igen.

Jag hade riktigt roligt i Lördags, men väldigt mycket mindre roligt igår. Jag var med Victor hela dagen och min bakishet  kom smygandes först klockan tre. Så när jag låg i soffan hos han pappa när han var ute och böt däck så fick jag smått panik eftersom jag kände att det vi ätit skulle upp NU...haha. Så fort han kom in igen så gasade vi hem till mig där vi dog ett tag. Eller iallafall jag, men efter en dusch osv så blev jag människa igen;-) Sen låg vi i soffan hela kvällen och såg tv och åt onyttigt, det förtjänar man när man har mått sådär. Fy, värsta baksmällan på länge.
Nu ska jag på provtagning på lilla levern och sen viger jag mitt liv åt pluggandet fram
tills nästa fredag. Löv it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback