Losing sleep

Jag har haft en jättebra helg. Myst med Amanda och Sanna i fredags, var på middag hos Victors pappa i lördags och efteråt blev det lite fest men tog det ganska lugnt, söndagen pluggade jag lite och sen lagade vi middag och kröp ner i soffan för resten av kvällen:-) 

Idag är en rätt så tråkig tisdag, är trött och halvstressad för att vi har 73949 grejer ska göras och våran nästa kurs börjar snart och den verkar inte vara nå enklare. Fy för att plugga. Men ikväll ska jag iallafall hänga med Elin och kanske Hanna, längtar!:-) Och idag är en sån där dag då jag saknar alla tjejer och våra tjejkvällar extra mycket, förhoppningsvis kommer dom hem till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback