Dålig start på veckan.

Idag har varit en rätt dålig dag trots att jag har fått spendera den med fina barn och härlig personal. Mamman till pojken som dog i det tragiska som
hände lördagnatt har varit och jobbat mycket där jag är och praktiserar. Så det var mycket sorgsna miner och många kramar som
delades ut mellan oss vuxna. Fy så jävla hemskt, kan inte sätta ord på hur fruktansvärt tragiskt det här är. Nästan overkligt. Jag har aldrig jobbat tillsammans med henne, men man känner så mycket för de övriga och framförallt för mamman.

Sen på vägen hem fick jag sladd med bilen och krockade in i en stolpe. Ringde pappa i chock och han kom direkt, nu gick allting bra med mig men det är läskigt hur fort saker och ting kan hända. Så för tillfället är jag billös, den är sönder och fick några fina bucklor. Hoppas pappa kan laga den annars är det dags för mig att spendera lite cash. Wohoo så kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback