Wouldn't you say you were lonely.

 
Äntligen var det min tur att fylla 20 år igår. Hade verkligen en bra dag. Fick spendera hela dagen med söta barn, sånt blir jag verkligen glad av. Känner verkligen att jag har valt rätt utbildning. Sen blev jag firad med gomiddag och lyckligtvis ingen sångjävel. Vem kom ens på att folk ska sjunga när man fyller år? Blev supernöjd med alla presenter och nu känns livet bara sådär galet bra att jag äntligen har fyllt! Blev många kramar med mamma igår, tror hon tyckte det var lite jobbigt att jag blir så gammal;-)
Idag hade jag min andra fältstudiedag och det kändes lika bra idag. Blev nästan tårögd när en liten kille hade ritat en teckning som han räckte fram till mig samtidigt som han sa "du, jag tycker om dig. Du är världens bästa fröken". Alltså dör ju. Nog fick han sig en rejäl kram. Man får igen så mycket av att jobba med barn. Nu har jag precis skickat in två reflektioner som känns galet skönt att få iväg, nu ska jag skriva klart ett arbete sen är jag nöjd för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback