Valborg.

Tog inte en endaste bild igår, trist. Brukar alltid ta bilder, meen jag hade i alla fall en jätte trevlig kväll! Vi började först fyra tjejer hemma hos Jessica med grillmiddag och drinkar, vi satt och pratade i flera timmar innan vi for till Patrik Sjöberg:-) Träffade bara trevliga människor och min efterlängtade Hanna V, en väldigt bra kväll!
 
Nu packar jag för fullt eftersom det bär av till Kåbban imorgon och vi blir där till på Söndag. Kommer bli kuuul, hoppas vädret inte blir allt för dåligt och kallt:-) Vill dö av tanken och Jim och Elin hämtar upp mig klockan 8, jag är verkligen ingen morgonmänniska. Får försöka styra humöret så jag ej blir otrevlig, men det skall nog gå finemang!
Jag och min babe sist vi var i kåbban!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback