Se på mig nu.

Det var väldigt tungt att kliva upp idag, jag ville precis som tjejerna bara somna om. Men vi tog oss upp, dem åkte på skolan och jag for hem, pluggade lite och gjorde god frulle som jag tyckte att jag var värd:-) sen sov jag en kort stund innan det var dags för ett pass styrkemix med Åse, var så seg i hela kroppen men jag kämpade mig igenom det och efteråt blir man så glad:-) Men i helgen blir det vila för kroppen så den får återhämta sig:-)

Nu ska jag börja åka hem från Carin, vi har suttit och skrivit sen klockan 1 och just nu vill jag bara kräkas på allt som har med skola att göra. Är så less..dagen har känts lång då jag jag hunnit göra så mycket:-) 
magisk frulle/lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback