Roligt med nytt.

Igår invigde jag mina nya träningstights och det är verkligen så mycket roligare att träna i snygga träningskläder. Körde ett hårt styrkemix pass men jag kände fortfarande av benen från backintervallerna i Måndags. Möra i sinne. Men det gick ganska bra ändå:-) Idag har jag gjort bort och fixat lite saker inför Lördag, har även gjort mitt första besök på systemet. Jag trodde inte jag skulle vara nervös men det var jag! Jag köpte mycket så jag var rädd att dom skulle tro att jag langade...haha åh så silly. Sen har jag spenderat hela dagen hos Carin, och här sitter jag fortfarande och skriver på en examination. Är så less, men snart stänger jag ner för idag:-)
 
Idag står jag för maten då mamma jobbar till fem, ska laga min goda kycklingpasta med västerbottenost<3<3 en av mina favorit maträtter, den är magisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback