Nära nu.

I morse vaknade jag upp av att den här söta lillkorven kröp in under min arm och la sig tätt intill mig och bara myste, han kan verkligen vara go ibland! Idag har jag och Carin pluggat hela dagen och lyckats skicka in det där vidriga arbetet! Sen for jag iväg på intervallträning på strömlida som Åse höll i. Det var så stört jävla jobbigt men samtidigt så himla kul, och känslan efter är oslagbar:-)
Nu ska jag snart hoppa i säng, ser fram emot morgondagen då jag äntligen får fylla 20 år:-) Kommer förhoppningsvis bli en bra dag. Får spendera dagen med söta kids och sen blir jag firad med presenter och gomiddag! Inte ofta jag längtar till en Tisdag så mycket som jag gör nu;-) Nu är det natti, kommer kännas tomt utan bobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback