Lättnad.

 
Idag har jag skickat in alla de sista examinationsuppgifterna, hela tre stycken. Har även gjort bort min sista redovisningen för den här terminen. Världens klump har lossnat från magen, äntligen är jag i mål. Bara tentan kvar på måndag som förhoppningsvis går bra, annars får jag plugga järnet i augusti och klara den då istället:-) Orkar inte stressa upp mig, det går som det går. Men idag känns det i alla fall riktigt bra att se ett slut på det hela!
 
Ligger i soffan och ser suits, jag som inte ens gillar att se serier men jag har blivit fast! Den är ju så bra:-) Ska plugga lite nu och sen åker jag i väg på ett pass bodypyump, jävla hatkärlek till det alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback