Gnight.

Idag har jag lunchat med Hanna och gett henne hennes present från mig:-) God lunch och vi fick prata ikapp lite, sånt äger. Sen har jag spenderat hela eftermiddagen ute med resten av familjen, medan de röjde i våra olika förråd så bytte däck på bilen och tvättade och städade den invändigt också:-) Helt stört hur många timmar jag la ner på pärlan idag, så mycket kärlek var det längesen hon fick!
 
Nu ska jag snart hoppa i säng, imorgon bitti ska jag förbi förskolan där jag ska vara tisdag-onsdag och fråga vilka tider jag ska vara där sen ska jag och Carin skriva klart ett arbete resten av dagen. Jag har så stört mycket i skolan fram till 4 Juni nu att jag bara vill lägga mig och dö. Förstår inte hur jag ska hinna med allting, så nu under veckorna kommer jag verkligen inte ha något liv.. Meeen snart sommar och lite sommarlov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback