Dagar som denna.

Jag har haft en sån där dag då allting har känts så himla bra och att livet är så fint som det bara kan bli! Ja ojoj så djupt och fånga dagen aktigt men har verkligen varit på bra humör:-) Men piteå har ju bjudit upp på sommarväder, jag har fått äta lunch på nodos uteterass med min fina vän och jag har fått lite nya plagg i min garderob:-)

Har kört igenom ett intervallpass på strömlida men inte ens det var speciellt jobbigt eftersom solen lyste och man kunde träna i bara linne:-) har även pluggat hela kvällen och det suger, men jag är nästan i mål nu med den examinationen också! Bara tentaplugg kvar nu, nästan. Nu gasar vi in i mål! Men ja, den här dagen har varit veldi bra:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback