Bättre än andra söndagar.

Igår var en mysig dag. Hoppade studsmatta, spelade fotboll, drack saft i det fina vädret och såg på sjukligt dåliga barnfilmer. Meen gillar dem det så är det bara att låtsas. Tog ungefär en timmas promenad med den lurviga varelsen där uppe på bilden och sen resten av kvällen andades jag ut:-) Det tar på krafterna att vara ensamstående tvåbarnsmamma faktiskt! I natt har jag inte sovit mycket för jag har varit rädd att försova mig så tjejerna kommer försent till skolan..
 
Men efter att jag väckt dem och fått i dem frukost så vinkade jag hejdå, och nu sitter jag hemma och ska plugga hela dagen lång! Oj så himla roligt:-) Men måste försöka skriva bort lite arbeten nu. Hejjahejja.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback