And if we only die once, I wanna die with you.

Har haft en veldi bra helg än så länge med mina fina tjejer. Igår spenderade jag hela dagen ute med Jenny, Matilda och Ida, vädret var ju helt stört bra! Såå tentaplugget sköt jag på..Sen på kvällen hängde jag med tjejerna på tages där stor del av Piteå höll till, helt sjukt vad alla vaknar till liv när det blir varmare:-) Cyklade hem vid 11 på kvällen och jag tog en omväg hem eftersom det var så härligt!
 
Idag har jag varit på brunch hos Mimmi, gott och trevligt och som vanligt blir det väldigt mycket över. Vi är inte så bra att beräkna maten.. Så min helg har bestått av att vara med mina girls och jag klagar verkligen inte:-) Ikväll lagar jag och Hanna niko middag tillsammans och kör på en myskväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback