What's going on in that beautiful mind.

Igår var jag med Felicia, Carro och Elin. Tog det lugnt i Felicias woman's Cave (stavas det så?). Idag startade jag dagen med spinning, lika jävligt varje gång men lika skönt efteråt varje gång. Sen mötte jag upp min fina syster på stan för att bjuda henne på lunch eftersom hon fyller år imorgon, gammel tanten denna. Bara jag i familjen som fortfarande är ung och fräsch, eller ung i alla fall. Nu sitter jag och ska snart fixa håret, sen åker jag iväg med Anton till Skellefteå där vi ska äta på Bryggargatan med hans Pappa, Agnes och Crille eftersom hans papi fyller år:-) Ska bli riktigt gott, har aldrig ätit där men har hört att deras mat är grym! Har en bra Lördagskväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback